PO CO?

- żeby podzielić się szczęściem
- żeby podzielić się troskami
- żeby dać nadzieję
- żeby rozwiać wątpliwości
- żeby przegonić lęki
- żeby się czasem "wywściakać"
- żeby ponarzekać
- żeby się pochwalić
- żeby się pokłócić
- żeby się z kimś zgodzić
- żeby zmienić zdanie
- żeby ktoś zmienił zdanie
i żeby się wielu pytało po co?


DLACZEGO?

- bo znalazłam swoje szczęście
- bo wiem co znaczy cierpieć i nie mieć nadziei
- bo potrafiłam znaleźć plan B
- bo nie było łatwo
- bo w sumie było łatwo
- bo wiele mnie wkurze
- bo jeszcze więcej cieszy
- bo jestem gaduła
- bo uważam, że to ważne
- bo może kogoś zainspiruję
- bo może ktoś zrobi krok do szczęścia
i bo wielu i tak zapytaz dlaczego?


Właśnie po to i dlatego, a pewnie i dla jeszcze wielu powodów założyłam bloga. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty