Najlepsze teksty moich dzieci:)



Większość od Aleksa.. długo nie chciał mówić, ale jak już zaczął to można pęknąć ze śmichu lub wpaść w zachwyt! Zuzce też się czasem coś trafi:) Asia już pannica, to się pilnuje:)  Jak mi się znów nazbiera lub coś przypomni to zrobię kolejny odcinek:)

Zuzia w przedszkolu: " Ty mi teraz zabierasz zabawki, a potem będziesz chciał ze mną chodzić, a ja powiem nie..."

Ja w trakcie rozmowy mówię, że jestem gruba. Asia ze łzami w oczach: "Ty nie jesteś gruba mamo" Jestem, ważę 100 kilo. "Nie jesteś! To takie małe kilo!":)

Ciocia do Zuzi 4 latki: Zobacz tęcza, ana końcu jest garniec złota! "Co ty ciocia? Przecież to światło słońca rozbite na kropelkach wody":)

Zuzia: "Mamo my mieszkaliśmy u cioci i się bawiliśmy z dziećmi, a potem wy przyjechaliście, pogadaliśmy, pogadaliśmy i zabraliście nas do domu":)


Ali przy obiedzie: "Mama mizeria pyszna! Nie będę rzygać" :)

I podobne: Ja: Kupić wątróbkę i zrobić z pieczarkami i miodem jak ostatnio? Ali: "Wątróbka? Kupić. Nie rzygałem";)

Ciocia: Jak się nie będziesz uczyć to będziesz potem kible czyścić! Zuzia: "Praca jak praca":)

Tata: Jakim jesteś dzidziusiem? " Ładnym, mądrym i grzecznym" Tak? " Bo piję wodę" :)

Ali: "Mama jestem zły i głupi" A czemu tak mówisz? "Bo pękłem talerzyk..." No co ty, nic się nie stało, jesteś mądry i dobry. "I ładny":)

Ali: "Zuzia brzydka, Asia brzydka, mama i tata brzydka! Tylko ja jestem ładna":)

Ja: Asia ma szlaban na TV "Jedzie pociąg z daleka" Że co? " Szlaban musi być zamknięty":)

" Mamo co to jest?" Bułka tarta. "Jem rybkę, kaszę owsianą, kalafior i bułkę...........mieloną":)
  

Zuzia: "Mamo czy to ładnie nazywać kogoś d..a" Nie bardzo nieładnie, ty też tak nie mów. "A chłopaki dziś tak na mnie mówili" I co zrobiłaś? "Powiedziałam, że jestem niezła d..a, to znaczy ładna dziewczyna prawda?";)


Młody przy stole: "Chcę zobaczyć cycki." (mąż się krztusi ze śmiechu) Ja (spokojna): A czyje? "Taty" :)





Komentarze

  1. 😄😃😀😄😃😄😁 jeblam! Twoj "Aleks" ma taki sam humor jsk i moj "Aleks".I zdradze ci sekret: TO NIE MIJA Z WIEKIEM!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty